Blog

5 działań na Facebooku, które podniosą sprzedaż!

Media społecznościowe to dziś olbrzymi rynek, na którym każdy znajdzie swoich klientów. O ile jeszcze kilka lat temu, jak mantrę powtarzano hasło „jeśli nie ma Cię w internecie to nie istniejesz”, tak teraz podobną tezę można postawić w odniesieniu do social mediów, a szczególnie Facebooka, z którego w Polsce korzysta już niemal 17 milionów użytkowników.

Czytaj dalej

Remarketing, czyli jak wycelować w klienta?

Udało się! Na stronę Twojego sklepu wchodzi już wielu internautów, czyli potencjalnych klientów. Jednak z jakiegoś powodu, część z nich opuszcza go już na pierwszej stronie, a część rezygnuje z zakupów na kolejnych podstronach. Niestety, tak jak w tradycyjnym sklepie – tylko mała grupa internautów staje się klientami i wychodzi z “torbami” pełnymi zakupów.

Czytaj dalej

WP IDEA – Coraz więcej możliwości!

Czy wiesz, że już DWA LATA rozwijamy oprogramowanie do tworzenia i sprzedaży kursów WP Idea! Zaczęliśmy pod koniec 2016 roku i ciągle je udoskonalamy! Nasza platforma pomogła już setkom ludzi zmienić pasję w źródło zarobku. Dziesiątki z nich utrzymują się wyłącznie z blogowania i kursów! Cieszymy się, że możemy dostarczać mechanizmy, które zmieniają talenty w zyski!

Czytaj dalej

KURS ONLINE: Porównujemy 4 programy do nagrywania ekranu

Do nagrania lekcji wideo dla swojego pierwszego kursu internetowego, wcale nie potrzebujesz profesjonalnego studia, czy nawet profesjonalnej kamery. Nie musisz też stresować się swoim pierwszym występem w roli nauczyciela. Na początku możesz skryć się za ekranem i uczyć wyłącznie za pomocą swojego głosu i przygotowanej wcześniej prezentacji wideo. Jak to zrobić?

Czytaj dalej

3 cechy, dzięki którym Twoi klienci Ci zaufają i bez obaw skorzystają z Twojej oferty

Jakimi emocjami kierują się klienci podczas zakupów? Wbrew pozorom – odpowiedź jest dosyć prosta i związana z instynktem… przetrwania. W wielkim skrócie, można powiedzieć, że klient dąży do własnego zysku oraz chce uniknąć jakiejkolwiek straty. Kluczową emocją, którą odczuwa jest więc… lęk przed wykorzystaniem. Jaka lekcja wypływa z tego dla Ciebie? Żeby lepiej sprzedawać, musisz

Czytaj dalej

3 sprawdzone wskazówki – jak stworzyć maila, który będzie czytany

Powiedzmy to sobie szczerze, ludzkie możliwości skupienia się na treściach czytanych w internecie zostały znacznie uszczuplone. Dlaczego? Powodów jest wiele, np. oddziałujące zewsząd bodźce i ilość tekstów różnego rodzaju, z jakimi człowiek XXI wieku ma do czynienia codziennie. Wskutek tego odbiorcy coraz częściej  “skanują” teksty w poszukiwaniu słów-kluczy, zamiast czytać je od początku do końca.

Czytaj dalej

Jaki jest najlepszy dzień i godzina na wysyłanie maili?

W jaki dzień najlepiej wysyłać maile? O której godzinie? Kiedy odbiorcy najczęściej klikają w wiadomości? Jeżeli takie pytania krążą Ci po głowie, to dobrze trafiłeś, bo zaraz dowiesz się, jak wynieść swój e-mail marketing na wyższy poziom. Aby odpowiedzieć na te pytania Fresh Mail przeanalizował 11 milionów wiadomości wysyłanych za pomocą swojego systemu. Jakie są wnioski?

Czytaj dalej

Jak w 2019 uruchomić swój pierwszy kurs internetowy?

Zamierzasz od jakiegoś czasu uruchomić swój własny kurs internetowy, lecz coś stale Cię od tego odciąga? Ile razy już myślałeś, że jutro będzie najlepszy dzień na to, żeby się nim zająć? No właśnie! W tym artykule podsuwamy diagnozę tego problemu i pomagamy go sprawnie rozwiązać. Nowy, 2019 rok to świetna okazja, nie uważasz?

Czytaj dalej

5 modeli biznesowych, które z powodzeniem wykorzystasz do sprzedaży kursu

Chcesz uruchomić swój pierwszy kursu internetowy, ale nie masz wystarczająco dużo środków? A może już nad nim pracujesz, lecz nie masz jeszcze pomysłu, w jaki sposób go sprzedawać i jak na nim zarabiać? Mimo tych rozterek – masz szczęście. Nie wierzysz? To posłuchaj!

Czytaj dalej

Interesuje Cię self-publishing? To narzędzie Ci pomoże!

Self-publishing staje się coraz popularniejszy, szczególnie wśród osób, które mają już swoje stałe grono czytelników. Wydanie książki jest naturalnym krokiem dla wielu twórców internetowych. Jak to zrobić dobrze i jakimi narzędziami się wesprzeć? Za chwilę się dowiesz.

Czytaj dalej