Blog

Chcesz, żeby więcej osób kupiło Twój kurs? Pokaż im DEMO!

Nikt nie lubi kupować kota w worku, to oczywiste! A gdyby tak Twoi klienci mogli przetestować to, co masz im do zaoferowania? Możesz w ten sposób zwiększyć sprzedaż i zainteresowanie kursem, a DEMO stworzysz dosłownie w kilka minut.

Czytaj dalej

Płatności cykliczne: najwygodniejsza forma płatności? Stosujesz?

Szybka sprzedaż i przyjemne zakupy, to największe zalety płatności cyklicznych. Nie trzeba za każdym razem wprowadzać danych karty lub danych do autoryzacji przelewu. Wszystko dzieje się automatycznie! Za granicą jest to bardzo popularne rozwiązanie, w Polsce powoli się do tego przekonujemy. Jednym z popularniejszych serwisów, który korzysta z tej metody jest Netflix. Ale nie musimy

Czytaj dalej

WP Idea: Jak połączyć ze sklepem WooCoomerce lub Shoplo?

Sprzedajesz kursy internetowe, biznes dobrze działa, myślisz więc o poszerzeniu swojej oferty o produkty fizyczne (planery, kalendarze, książki itp.). Widzisz, że coraz więcej osób idzie w ten trend? Pani Swojego Czasu sprzedaje planery, książki, notatki wizualne, notesy itp. Michał Szafrański sprzedaje książki, Katarzyna Frenczak-Sito (Kukumag) – oprócz swoich kursów, sprzedaje meble i akcesoria do pokoju

Czytaj dalej

WP IDEA 2.0: Sprawdź, jak będzie wyglądać nowy szablon!

Wielkimi krokami zbliża się nowe! Nowe, przełomowe wydanie WP Idea. Dużo czasu poświęciliśmy na opracowanie szablonu, który będzie wizytówką WP Idea 2.0. Jest nowoczesny, funkcjonalny i przejrzysty. Jak wyglądało projektowanie takiego szablonu? Który etap wymagał najwięcej pracy? I dlaczego w ogóle zdecydowaliśmy się na tę zmianę? Posłuchaj naszej historii. 

Czytaj dalej

Jak powstawała WP Idea? Kilka sekretów „od kuchni”!

Wszystko zaczęło się od telefonu od Michała Szafrańskiego, który zadzwonił do nas w sprawie jednego ze swoich projektów (zaraz dowiesz się jakiego). Wtedy zaczęliśmy pracę nad pierwszą platformą do kursów (nie była to jeszcze WP Idea), która składała się z różnych niezależnych komponentów. Dopiero później powstała pierwsza wersja WP Idea. Przyczyniła się do tego jeszcze

Czytaj dalej

Historia sukcesu: Aggie i Kamil z Vagaru.pl

W 2015 roku zorganizowali wyzwanie na Facebooku, na które zapisało się ponad 200 tysięcy osób. Od tego zaczęła się ich przygoda z serwisem do nauki języka angielskiego Vagaru.pl. Na początku wszystko obsługiwali ręcznie, co kosztowało ich sporo czasu i energii. Żeby móc rozwijać serwis musieli to zmienić. I tutaj nasze drogi się spotkały. Dzięki przebudowie

Czytaj dalej

RODO na ostatnią chwilę! Jak się ma Twój newsletter?

RODO, czyli unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, będziemy stosować już od 25 maja. Z pewnością słyszałeś już wiele na ten temat – rewolucja w ochronie danych osobowych – to jedno z najpopularniejszych haseł. Kiedy słucha się tylko ogólników, RODO może przerażać, wydawać się skomplikowane i zawiłe. Ale, gdy tylko poznasz szczegóły, okaże się, że

Czytaj dalej

14 pytań o landing page: Ten ekspert twierdzi, że wie wszystko! Zgadzasz się z nim?

Zastanawiasz się, jak zwiększyć skuteczność sprzedaży? Wydaje Ci się, że wykorzystałeś już wszystkie sposoby, a sprzedaż stoi w miejscu albo – co gorsze – spada. Jest jedna prosta metoda, której zastosowanie, pozwoli Ci usprawnić biznes. Za chwilę dowiesz się więcej. Zaczynamy! 

Czytaj dalej

Nie lubisz kupować kota w worku? Przetestuj WP Idea!

Nie chcesz wydawać pieniędzy na oprogramowanie, którego nie znasz? Nie wiesz, czy spełni twoje oczekiwania? Nie masz pewności, czy będzie trafną inwestycją? Rozumiemy te obawy, dlatego dajemy możliwość przetestowania platformy WP Idea przez 30 dni za darmo. Jeżeli Ci się spodoba, możesz ją kupić. Jeżeli nie spełni Twoich oczekiwań, po prostu ją dezaktywujemy.

Czytaj dalej