Blog

Cała prawda o tym, jak automatycznie sprzedawać kursy on-line na własnej platformie!

Masz świetny kurs on-line, który chcesz sprzedawać? Chcesz, żeby sprzedaż przebiegała sprawnie, szybko i bezproblemowo? Zastanawiasz się, jak zautomatyzować cały ten proces? My wiemy to doskonale i chętnie podzielimy się tą wiedzą.

Czytaj dalej

[Systemy płatności] Sprzedawaj lepiej, szybciej i sprawniej!

Kiedy zaczynasz sprzedawać przez internet, obojętnie czy są to usługi, czy towary, musisz pomyśleć o tym, w jaki sposób pobierać płatności od swoich klientów. Chodzi tutaj oczywiście o wybór najlepszego systemu płatności. W ostatnim czasie na rynku pojawiło się sporo różnych rozwiązań, dlatego podpowiadamy, na co zwrócić uwagę podczas wyboru odpowiedniego systemu.

Czytaj dalej

Prosta, szybka i AUTOMATYCZNA sprzedaż! Poznaj jeden ze składników tego procesu. Systemy fakturujące.

Wiesz, o czym marzy każdy przedsiębiorca? Marzy o tym, żeby proces sprzedażowy przebiegał sprawnie i szybko. Czy da się to zrobić? Oczywiście, że tak! Tym, co ułatwia sprzedaż, są niewątpliwie systemy fakturujące. Dzięki nim znaczna część procesu sprzedażowego przebiega automatycznie. Jak to działa? Zobacz. 

Czytaj dalej

[Case Study] Wdrożenie platformy kursowej dla Bartka Popiela z Liczysięwynik.pl

Nauka za pośrednictwem komputera, tabletu czy smartfona, w wygodnym dla kursanta miejscu i czasie, to coraz popularniejszy trend. Dlatego też popularność kursów online rośnie i wielu klientów zgłasza się do nas z pytaniami o rozwiązanie, które pozwoli im na tworzenie i sprzedaż kursów internetowych. Jakiś czas temu takie zapytanie przysłał również Bartek Popiel z bloga

Czytaj dalej

Jaki hosting wideo wybrać, by tworzyć profesjonalne kursy on-line?

Wistia, Vimeo, a może Youtube? Jaki hosting wideo wybrać, by tworzyć profesjonalne kursy on-line? Wystarczy wersja bezpłatna, czy lepiej wybrać opcję płatną? Jakie będą z tego korzyści? Jeżeli zamierzasz tworzyć kursy on-line, na pewno zadajesz sobie podobne pytania. Dlatego z przyjemnością dzielimy się z Tobą naszymi poradami. 

Czytaj dalej

Crowdfunding. Niemożliwe staje się możliwym!

Masz rewelacyjny pomysł na biznes, ale brakuje Ci pieniędzy na jego realizację? Chcesz wyjechać w podróż swoich marzeń, ale nie wiesz, jak pozyskać sponsorów? A może stworzyłeś produkt, który podbije rynek, tylko nie masz pojęcia, skąd wziąć środki, by rozpocząć produkcję na szeroką skalę? Odpowiedzią jest jedno słowo – crowdfunding, czyli finansowanie społeczne. Dzięki temu

Czytaj dalej

Jak założyć własną stronę crowdfunding? 3 proste kroki!

Crowdfunding to idealny sposób, aby pozyskać pieniądze na rozkręcenie własnego biznes albo realizację ciekawego projektu. Jest wiele portali internetowych, które promują ideę crowdfundingu, np. Wspieram.to czy PolakPotrafi.pl, jednak aby do nich dołączyć trzeba przejść weryfikację, a w przypadku uzyskania wsparcia od darczyńców, pobierana jest prowizja. Można jednak szybko i prosto stworzyć własną stronę crowdfunding i zarządzać nią według

Czytaj dalej

Crowdfunding. O co chodzi?

Jeżeli nie wiadomo o co chodzi, to zawsze chodzi o pieniądze. I tak jest też w tym przypadku. Crowdfunding, to inaczej finansowanie różnych inwestycji i projektów przez zwykłych ludzi, którzy wykupują tzw. cegiełki. Jest to świetna alternatywa dla kredytów bankowych. Jeżeli więc masz pomysł na biznes, ale nie masz pieniędzy na jego realizację, możesz skorzystać z

Czytaj dalej

Jak efektywnie wykorzystać autoresponder? 3 sprawdzone sposoby

Jak już pisałam we wcześniejszych wpisach, autoresponder to potężne narzędzie w e-biznesie. Każdy przedsiębiorca wie, jak trudno jest zdobyć klienta. Kiedy więc już go zdobędziemy, trzeba zrobić wszystko, aby go zatrzymać i nie oddać konkurencji. W tym pomocny jest właśnie autoresponder. Pomaga on zbudować pozytywne relacje z klientami, informować o nowościach, zachęcać do zakupów itp. 

Czytaj dalej

Jaki autoresponder wybrać? Porównanie

Autoresponder to jedno z najważniejszych narzędzi e-biznesu. Możesz dzięku niemu budować swoją własną listę odbiorców lub potencjalnych klientów. Daje Ci to niezależność i kontrolę nad własnym biznesem. Obecnie na rynku jest kilka dobrych autoresponderów. Zapoznaj się z poniższym porównaniem, by wiedzieć, który w pełni spełni twoje oczekiwania.

Czytaj dalej