Remarketing, czyli jak wycelować w klienta?

Udało się! Na stronę Twojego sklepu wchodzi już wielu internautów, czyli potencjalnych klientów. Jednak z jakiegoś powodu, część z nich opuszcza go już na pierwszej stronie, a część rezygnuje z zakupów na kolejnych podstronach. Niestety, tak jak w tradycyjnym sklepie – tylko mała grupa internautów staje się klientami i wychodzi z “torbami” pełnymi zakupów.

Czytaj dalej

3 cechy, dzięki którym Twoi klienci Ci zaufają i bez obaw skorzystają z Twojej oferty

Jakimi emocjami kierują się klienci podczas zakupów? Wbrew pozorom – odpowiedź jest dosyć prosta i związana z instynktem… przetrwania. W wielkim skrócie, można powiedzieć, że klient dąży do własnego zysku oraz chce uniknąć jakiejkolwiek straty. Kluczową emocją, którą odczuwa jest więc… lęk przed wykorzystaniem. Jaka lekcja wypływa z tego dla Ciebie? Żeby lepiej sprzedawać, musisz

Czytaj dalej

Nie wiedziała, jak sprzedawać kursy online, teraz jej kariera w internecie prężnie się! Jak to zrobiła? [Wywiad z Aleksandrą Frątczak-Biś]

Początkowo jej blog miał być tylko reklamą w internecie. O występach przed kamerą, sprzedawaniu kursów, czy konsultacjach online nie było mowy. „Ja przed kamerą? Nie umiem, nie lubię!” Jednak okazało się, że jest w tym świetna i teraz twierdzi, że uwielbia ten sposób prowadzenia firmy! Wydała już 3 kursy i napisała dwie książki! Jaka jest

Czytaj dalej