3 cechy, dzięki którym Twoi klienci Ci zaufają i bez obaw skorzystają z Twojej oferty

Jakimi emocjami kierują się klienci podczas zakupów? Wbrew pozorom – odpowiedź jest dosyć prosta i związana z instynktem… przetrwania. W wielkim skrócie, można powiedzieć, że klient dąży do własnego zysku oraz chce uniknąć jakiejkolwiek straty. Kluczową emocją, którą odczuwa jest więc… lęk przed wykorzystaniem. Jaka lekcja wypływa z tego dla Ciebie? Żeby lepiej sprzedawać, musisz

Czytaj dalej

WP Idea: Jak połączyć ze sklepem WooCoomerce lub Shoplo?

Sprzedajesz kursy internetowe, biznes dobrze działa, myślisz więc o poszerzeniu swojej oferty o produkty fizyczne (planery, kalendarze, książki itp.). Widzisz, że coraz więcej osób idzie w ten trend? Pani Swojego Czasu sprzedaje planery, książki, notatki wizualne, notesy itp. Michał Szafrański sprzedaje książki, Katarzyna Frenczak-Sito (Kukumag) – oprócz swoich kursów, sprzedaje meble i akcesoria do pokoju

Czytaj dalej