Jak skutecznie przekazać wiedzę w kursie online?

Niemal każdy może dziś stworzyć internetowy kurs i przemawiać do tysięcy osób. Nie wszyscy są jednak obdarzeni naturalnym talentem oratorskim. Spokojnie, wszystkiego da się nauczyć. Oto kilka podstawowych sposobów, jak skutecznie przemawiać do kursantów.

Czytaj dalej

5 sposobów na promocję kursów online

Nawet najbardziej merytoryczny kurs internetowy potrzebuje dobrej promocji. W dzisiejszych czasach nie wystarczy dobra treść, aby przyciągnąć uwagę widzów. Nie wolno ograniczać się także do samej czynności pozyskania kursantów. Powinni być na bieżąco aktywizowani, aby każda kolejna odsłona szkolenia była dla nich wciągającą przygodą.

Czytaj dalej

WP IDEA – Coraz więcej możliwości!

Czy wiesz, że już DWA LATA rozwijamy oprogramowanie do tworzenia i sprzedaży kursów WP Idea! Zaczęliśmy pod koniec 2016 roku i ciągle je udoskonalamy! Nasza platforma pomogła już setkom ludzi zmienić pasję w źródło zarobku. Dziesiątki z nich utrzymują się wyłącznie z blogowania i kursów! Cieszymy się, że możemy dostarczać mechanizmy, które zmieniają talenty w zyski!

Czytaj dalej

5 modeli biznesowych, które z powodzeniem wykorzystasz do sprzedaży kursu

Chcesz uruchomić swój pierwszy kursu internetowy, ale nie masz wystarczająco dużo środków? A może już nad nim pracujesz, lecz nie masz jeszcze pomysłu, w jaki sposób go sprzedawać i jak na nim zarabiać? Mimo tych rozterek – masz szczęście. Nie wierzysz? To posłuchaj!

Czytaj dalej

Jak zarabiać, nie wychodząc z domu? Ona Cię tego nauczy!

W 2010 roku dostała pierwsze zlecenie z pracy zdalnej na napisanie kilku tekstów. Początkowo był to dodatek do pracy na etacie, ale w końcu stał się sposobem na życie. Teraz uczy innych, jak zarabiać, nie wychodząc z domu. Poznaj Agnieszkę Skupieńską założycielkę bloga „To się opłaca!”

Czytaj dalej

„Wszystko od początku robię sama…” O tym, jak buduje swoją markę i edukuje online, opowiada Doktor Ania.

Uważnie obserwuje rynek, widzi wszystkie sztuczki marketingowe i demaskuje je, aby ułatwić konsumentom świadomy wybór dobrej jakości produktów. Jeżeli coś jej nie pasuje, mówi o tym bez ogródek! Ludzie ją pokochali, ponieważ umie mówić prosto i zwięźle o zdrowym odżywianiu i stylu życia. Swoją markę budowała od początku sama, konsekwentnie, w swoim tempie, ucząc się

Czytaj dalej

WP Idea: 2 funkcje przydatne przy projektowaniu Twojego kursu. Zobacz!

Zobacz 2 funkcje WP Idea, które przydadzą się podczas projektowania Twojego kursu. Jedna umożliwi przedsprzedaż kursu, druga tworzenie tzw. drip contentu, czyli udostępniania lekcje w określonych odstępach czasu. 

Czytaj dalej

WP IDEA: Automatyczne generowanie kodów zniżkowych

Projektując WP Idea, myśleliśmy o funkcjach, których zastosowanie zwiększy sprzedaż kursu. Jedną z takich funkcji jest automatyczne generowanie kodów zniżkowych na kolejny produkt (kurs). W ten sposób możesz zachęcić klienta do dalszych zakupów. 

Czytaj dalej

Nie wiedziała, jak sprzedawać kursy online, teraz jej kariera w internecie prężnie się! Jak to zrobiła? [Wywiad z Aleksandrą Frątczak-Biś]

Początkowo jej blog miał być tylko reklamą w internecie. O występach przed kamerą, sprzedawaniu kursów, czy konsultacjach online nie było mowy. „Ja przed kamerą? Nie umiem, nie lubię!” Jednak okazało się, że jest w tym świetna i teraz twierdzi, że uwielbia ten sposób prowadzenia firmy! Wydała już 3 kursy i napisała dwie książki! Jaka jest

Czytaj dalej

Chcesz, żeby więcej osób kupiło Twój kurs? Pokaż im DEMO!

Nikt nie lubi kupować kota w worku, to oczywiste! A gdyby tak Twoi klienci mogli przetestować to, co masz im do zaoferowania? Możesz w ten sposób zwiększyć sprzedaż i zainteresowanie kursem, a DEMO stworzysz dosłownie w kilka minut.

Czytaj dalej