Interesuje Cię self-publishing? To narzędzie Ci pomoże!

Self-publishing staje się coraz popularniejszy, szczególnie wśród osób, które mają już swoje stałe grono czytelników. Wydanie książki jest naturalnym krokiem dla wielu twórców internetowych. Jak to zrobić dobrze i jakimi narzędziami się wesprzeć? Za chwilę się dowiesz.

Samodzielne wydanie książki, nie jest łatwe – trzeba pamiętać m.in. o opracowaniu graficznym, korekcie, składzie, wydruku itp. To sporo zadań, ale jeżeli uda się wszystko zorganizować i twoja książka się ukaże, będziesz mógł sam decydować o tym, jak ją promować, ile będzie kosztować i gdzie ją będziesz sprzedawać.

Zanim jednak dojdzie do sprzedaży, pamiętaj o 6 krokach, które musisz wykonać, żeby samodzielnie wydać książkę. Jest to:

  1. Zaplanowanie formy i treści książki
  2. Redakcja i korekta
  3. Oprawa graficzna
  4. Wysłanie książki do składu i drukarni
  5. Uzyskanie numer ISBN
  6. Stworzenie sklepu, w którym będziesz mógł sprzedawać swoją książkę.

Szczegółowy opis tych wszystkich kroków, znajdziesz w artykule: Wszystko, co musisz zrobić, żeby samodzielnie wydać książkę! [6 kroków]

Jak sprzedać swoją książkę?

Kiedy książka jest już gotowa przychodzi czas na jej sprzedaż. Jak to zrobić dobrze? Jaki system sprzedażowy wybrać? Najlepiej, żeby był estetyczny, prosty w obsłudze i z automatyzacją sprzedaży. Taki, za który zapłacisz tylko raz płacisz i będziesz mógł korzystać bez ograniczeń. Bez prowizji i bez abonamentu.

W chwili obecnej klient potrzebuje jasnej i kompletnej wyceny już w momencie zakupu oraz pewności, że płaci za rozwiązanie „raz na zawsze”, a cena nie wzrośnie wraz z upływem czasu i rozwojem jego biznesu – wyjaśnia Patryk Kozioł, jeden z twórców WP Seller. – WP Seller wychodzi naprzeciw tej potrzebie, dostarczając gotowy sklep internetowy, który po zakupie po prostu staje się własnością klienta. Dzięki temu prowadzenie sklepu i wszelkie decyzje z tym związane są łatwiejsze. W każdej chwili sklep można samodzielnie rozbudować o nowe funkcje czy zmienić jego wygląd dopasowując go do aktualnych potrzeb. Nic i nikt nie ogranicza nas w kreatywności i rozwoju.

Co to jest WP Seller?

WP Seller to sklep internetowy oparty na ogromnie popularnym i intuicyjnym systemie WordPress oraz oprogramowaniu WooCommerce, które odpowiada za wszystkie funkcje sklepu. Żeby obsługiwać ten sklep, nie musisz posiadać żadnej wiedzy technicznej. Największą zaletą WP Seller jest to, że może od razu generować zyski. Wystarczy, że dodasz do niego produkty, a wstępną konfiguracją, która pozwoli Ci rozpocząć sprzedaż, zajmie się support.

WP Seller bazuje na sprawdzonych rozwiązaniach jak WordPress czy WooCommerce więc klient nie jest od nikogo (w tym od nas!) zależny – tłumaczy Patryk Kozioł. –  Jeśli chce, może rozbudować sklep z własnym specjalistą. Prowadzenie biznesu z WP Seller jest niezwykle proste. Skup się na sprzedaży, nam pozwól zająć się resztą.

WP Seller zintegrowany jest z systemami (płatności, fakturującymi, mailingowymi), które umożliwiają szybką i prostą sprzedaż. Co to znaczy? Że wszystkie płatności, faktury i zamówienia mogą być realizowane automatycznie. Bez Twojego udziału! Klient po prostu składa zamówienie, płatność wpływa na konto, automatycznie zmienia się status zamówienie, następnie system automatycznie generuje fakturę i wysyła ją do klienta. (Słowo automatycznie, nie bez powodu pojawiło się tutaj tak wiele razy.)

Szablon idealny do sprzedaży książek!

WP Seller ma gotowe do wykorzystania szablony sklepu, które charakteryzują się bardzo dużą przejrzystością i są zorientowane na maksymalizację sprzedaży. Dodatkowo wygląd można bardzo łatwo, samodzielnie zmodyfikować, aby dostosować go do wymagań swojej marki.

Jeden z szablonów idealnie nadaje się do sprzedaży książek lub ebooków. Jest nowoczesny i funkcjonalny. Doskonale eksponuje książkę i najważniejsze informacje o produkcie. Możesz go zobaczyć poniżej:

Jeżeli chcesz zobaczyć więcej szablonów, które oferuje WP Seller, zajrzyj tutaj.

Ile to kosztuje?

Z pewnością wiesz, że na rynku jest sporo systemów sprzedażowych, dlaczego więc miałbyś wybrać WP Seller? Przede wszystkim dlatego, że nie musisz za niego płacić abonamentu, ani prowizji. Płacisz raz i korzystasz do woli nie ważne na jaką skalę działasz. WP Seller otrzymujesz na własność i możesz z nim robić, co chcesz. To system, który będzie generował dla Ciebie zyski przez cały czas.

Rynek e-commerce jest bogaty w różnego rodzaju rozwiązania, które na ogół bazują na systemie abonamentowym. Rozwiązanie abonamentowe wydaje się proste i relatywnie tanie, ale jest to pozorne – wyjaśnia Patryk Kozioł. – W rzeczywistości abonament to zobowiązanie, które przez cały okres funkcjonowania sklepu potrafi „złożyć się” na solidną sumę. Dodatkowo, korzystanie z modelu abonamentowego sprawia, że sklep nigdy nie staje się „własnością” klienta. Dopóki płacisz – korzystasz, jeśli przestajesz płacić – tracisz wszystko, co zostało wypracowane. Gdy dodamy do tego rok wsparcia i aktualizacji w cenie, całość tworzy solidne narzędzie e-commerce, które będzie służyć bardzo długo i bezproblemowo.

Podstawowy pakiet WP Seller, kosztuje 1497 zł. W tej cenie otrzymujesz:

  • gotowy do pracy sklep,
  • 5 gotowych widoków sklepu do wyboru,
  • zintegrowane płatności online
  • integrację z wybranym systemem fakturującym
  • integrację z wybranym systemem mailingowym
  • integrację Facebook (Pixel) oraz Google Analytics
  • zgodność z RODO
  • pakiet bezpieczeństwa
  • 1 rok aktualizacji oraz wsparcia standard
  • monitoring dostępność WebEKG za 1 zł
  • hosting, domena .pl oraz certyfikat SSL (Let`s Encypt) za 1 zł (na rok)
  • brand24 (monitoring internetu) – 6 miesięcy gratis
  • faktura VAT

Do tego, opcjonalnie, możesz dobrać 2 pakiety dodatków w cenie 299 zł, które pozwolą Ci na jeszcze lepszą sprzedaż. Do wyboru jest m.in. pakiet automatyzacja przesyłek, pakiet marketing, pakiet design lub pakiet optymalizacja sprzedaży. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Kupując WP Seller otrzymujesz rok wsparcia i aktualizacji. Po roku aktualizacje i wsparcie wygasają, ale sklep zostaje (to Twoja własność) i w pełni działa! Jeżeli chcesz nadal mieć dostęp do aktualizacji i wsparcia, wówczas po roku należy przedłużyć licencję, ale kolejna płatność odbywa się już na preferencyjnych warunkach.


Jeżeli zainteresował Cię WP Seller i masz pytania na temat jego działania, napisz! Chętnie porozmawiamy 🙂

Czas na Twój sukces!

Poznaj 3 kluczowe czynniki, które pozwolą Ci natychmiast zwiększyć sprzedaż. Wystarczy, że zapiszesz się do naszego newslettera i dołączysz do naszej społeczności przedsiębiorców. Dzięki temu nie przegapisz też informacji o promocjach!



Administratorem Twoich danych osobowych będzie Michał Jaworski, ul. Bielawy 22, 62-530 Kazimierz Biskupi, e-mail: kontakt@upsell.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności. Ponadto, odnajdziesz je w wiadomości potwierdzającej zapis do newslettera.

Dodaj komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany.

*