WP Idea: Jak połączyć ze sklepem WooCoomerce lub Shoplo?

Sprzedajesz kursy internetowe, biznes dobrze działa, myślisz więc o poszerzeniu swojej oferty o produkty fizyczne (planery, kalendarze, książki itp.). Widzisz, że coraz więcej osób idzie w ten trend? Pani Swojego Czasu sprzedaje planery, książki, notatki wizualne, notesy itp. Michał Szafrański sprzedaje książki, Katarzyna Frenczak-Sito (Kukumag) – oprócz swoich kursów, sprzedaje meble i akcesoria do pokoju dziecięcego. Po co to wszystko? Po co bawić się w sprzedaż produktów fizycznych, które przecież trzeba gdzieś przechowywać i zajmować się ich dystrybucją (pakowanie, wysyłka itp.)?

Wprowadzając produkty fizyczne do swojego biznesu, możesz:

  • wzbogacić swoją ofertę,
  • stworzyć pakiet VIP i połączyć produkt cyfrowy z produktem fizycznym (np.kurs on-line + planer/notatki/książka) lub odwrotnie, tak jak robi to np. Michał Szafrański, który sprzedaje – książkę „Finansowy Ninja” + dwa ebooki i kurs on-line w jednym pakiecie. Czyli przy zakupie produktu fizycznego automatycznie dołącza produkt cyfrowy.
  • sprzedawać pomoce naukowe (notatki, ćwiczenia, książki), dzięki który praca z kursem będzie jeszcze bardziej efektywna.
  • trafić do zupełnie innej grupy odbiorców – tych, którzy wolą np. przeczytać książkę, zamiast realizować kurs on-line.

Kilka produktów na jednej platformie

Jeżeli oprócz kursów on-line chcesz sprzedawać również produkty fizyczne i mieć wszystko w jednym miejscu, to wystarczy, że zintegrujesz WP Idea z wybraną przez siebie platformą sprzedażową. Tobie ułatwi to sprzedaż, a klientom zakupy. Z takiej integracji korzysta m.in. Ola Budzyńska (Pani Swojego Czasu), która w swoim sklepie sprzedaje kursy on-line oraz autorskie produkty fizyczne.

WP Idea można zintegrować z WooComerce albo Shoplo. Czym różnią się te dwa systemy?

– WooCommerce to sklep na własność oparty o WordPressa, który stawia się na własnym serwerze. Daje on większe możliwości, jeżeli chodzi o dodatki, rozszerzenia itp. – wyjaśnia Michał Jaworski, twórca upsell.pl – Shoplo z kolei to usługa, za którą płacisz co miesiąc określoną kwotę. To dobre rozwiązanie dla osób, które dopiero zaczynają, bo próg wejścia jest zdecydowanie niższy. Podstawowy sklep w WooCommerce możesz mieć już za 997 zł. To opłata jednorazowa. W Shoplo najtańszy pakiet wynosi 49 zł za miesiąc.

Integracja z Shoplo jest bardzo łatwa. Wystarczy powiązać kursy w Shoplo z WP Idea. Dzięki temu przy zakupie kursu w Shoplo, generować będzie się sprzedaż w WP Idea i dane będą wysyłane automatycznie. Podobnie jest z WooCommerce. Wystarczy pobrać i zainstalować oprogramowanie oraz odpowiednią wtyczkę. Dalsza integracja jest już bardzo łatwa, a w razie problemów, pomaga nasz support. 

Jeżeli skupiasz się wyłącznie na produktach elektronicznych, również możesz stworzyć swój własny sklep i sprzedawać np. e-booki, konsultacje, audyty, podcasty, audiobooki, grafiki itp. Wszystkie produkty będą w jednym miejscu, a co najważniejsze obsługa sprzedaży – przyjmowanie płatności, realizacja zamówień, wysyłanie produktu – będzie zautomatyzowana. W ten sposób można odzyskać sporo czasu i energii, które zazwyczaj traci się na ręczne wykonywanie tych czynności. 

Jeżeli chcesz zacząć działać już teraz – bez zastanawiania się nad szablonem, bezpieczeństwem, integracjami z systemem mailingowym, płatności itp. – możesz skorzystać z gotowego sklepu WP Seller, który stworzyliśmy wspólnie z Patrykiem Koziołem (Opiekunem Bloga). To sklep bez prowizji i abonamentu. Wystarczy, że uzupełnisz go swoimi produktami i możesz zacząć działać. Sklep ten ma gotowy szablon i wszystkie integracje. Poniżej możesz zobaczyć jego fragmenty:

Wiedziałeś, że WP Idea daje takie możliwość? Jeżeli chciałbyś stworzyć swój sklep, napisz do naszego Supportu i zapytaj o więcej szczegółów. Tutaj możesz zobaczyć, jak działa WP Seller.

[elementor-template id="18339"]

Dodaj komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany.

*