Remarketing, czyli jak wycelować w klienta?

Udało się! Na stronę Twojego sklepu wchodzi już wielu internautów, czyli potencjalnych klientów. Jednak z jakiegoś powodu, część z nich opuszcza go już na pierwszej stronie, a część rezygnuje z zakupów na kolejnych podstronach. Niestety, tak jak w tradycyjnym sklepie – tylko mała grupa internautów staje się klientami i wychodzi z “torbami” pełnymi zakupów.

Czytaj dalej

Jak stworzyć idealny kurs? Podglądamy największych!

Stworzenie kursu online, który odniesie sukces to nie lada wyzwanie. To, że posiadasz wiedzę, którą chcesz przekazać innym, nie wystarczy. Znacznie większy sukces odniesiesz, jeśli poznasz pewne triki, zwiększające sprzedaż. Pokażę Ci to na przykładzie osoby, której kursy odniosły bardzo duży sukces. Mowa o Oli Budzyńskiej (Pani Swojego Czasu). Kursy Oli skierowane są do kobiet, które chcą

Czytaj dalej