Jaki autoresponder wybrać? Porównanie

Autoresponder to jedno z najważniejszych narzędzi e-biznesu. Możesz dzięku niemu budować swoją własną listę odbiorców lub potencjalnych klientów. Daje Ci to niezależność i kontrolę nad własnym biznesem. Obecnie na rynku jest kilka dobrych autoresponderów. Zapoznaj się z poniższym porównaniem, by wiedzieć, który w pełni spełni twoje oczekiwania.

Autorespondery to programy, które mogą wysyłać całą serię wcześniej przygotowanych maili w ustalonych odstępach czasu. Umożliwiają też tworzenie pop-up’ów, czyli tzw. wyskakujących okienek, przez które czytelnik może się zapisać np. na newsletter lub landing pag’y, czyli tzw. stron lądowania, które bardzo dobrze sprawdzają się jako strony sprzedażowe. Dzięki autoresponderom możesz utrzymać ciągły kontakt z klientem, nawiązać z nim dobre relacje, informować o produktach lub po prostu wysyłać ciekawe artykuły.

MailChimp

MailChimp umożliwia darmowe wysyłanie maili do listy adresowej nie większej niż 2000 wpisów. Jeżeli chcesz wysyłać maile do większej grupy, wówczas musisz wykupić pakiet płatny. System ten zapewnia łatwe i intuicyjne tworzenie szablonu wiadomości e-mail. Możesz więc stworzyć taką kampanią, która najbardziej będzie pasować do twojego stylu. MailChimp oferuje również zaawansowane funkcje raportowania. Z łatwością można monitorować sprzedaż i aktywność witryn internetowych przy pomocy raportów.

GetResponse

GetResponse to autoresponder, który ma dużo przydatnych funkcji. Posiada intuicyjny kreator wiadomości, wiele atrakcyjnych estetycznie szablonów do wykorzystania i możliwości importu kontaktów z 16 różnych miejsc. Kreator działa na zasadzie „drag & drop”. Bierzemy więc poszczególne elementy, np. przyciski, obrazki itp i wstawiamy je do wiadomości. System Jest doskonale zintegrowany z social media i posiada generatory stron przechwytujących i formularze zapisu. Można w nim tworzyć landing page. Najtańszy pakiet kosztuje 50 zł/msc  za 1000 subskrybentów, w droższych pakietach, oprócz zwiększonej liczby subskrybentów, można też m.in. tworzyć webinary.

SALESmanago

SALESmanago to ponad 650 możliwości dla marketerów. Program jest darmowy do 200 kontaktów w bazie, za więcej trzeba zapłacić. Narzędzie to pozwala na zarządzanie sprzedażą, publikacje w social media, website marketing i email marketing. Dzięki prostemu kreatorowi stworzysz i wyślesz e-maile i newslettery, do dyspozycji masz gotowe układy oraz szablony. Możesz wysyłać maile cykliczne, urodzinowe lub emaile z rabatami. Możesz też personalizować swoje wiadomości. SALESmanago jest dostępny na próbę do 30 dni za darmo!

Interspire

Interspire to pakiet narzędzi do tworzenia, wysyłania i śledzenia maili. Oprócz tych podstawowych zastosowań zawiera również zaawansowane narzędzia, umożliwiające zautomatyzowanie działań marketingowych. W programie dostępny jest edytor do tworzenia wiadomości, ankiet i formularzy zwrotnych, które można łączyć z kampaniami e-mailowymi bądź autoresponderem.Można również wysyłać spersonalizowane wiadomości do potencjalnych klientów, w określonych odstępach czasu. Program jest płatny (w zależności od liczby użytkowników), ale można wypróbować wersję demo za darmo.

ActiveCampaign

ActiveCampaign oferuje dużo możliwości, między innymi aktualizowanie danych, inicjowanie kampanii, dodawanie warunków. Pozwala na zainicjowanie kampanii z dynamiczną zawartością po każdej aktualizacji witryny lub po opublikowaniu nowej zawartości. Jest doskonały do aktualizacji blogów czy ogłoszeń. Automatycznie pobiera i dodaje nowe kontakty z grup CRM. Wyświetla wszystkie reakcje na kampanie, w czasie rzeczywistym. Cena zależna jest od tego, ile kontaktów znajduje się na liście.

FreshMail

To efektywny mailing oferujący wysyłkę na wiele sposobów, między innymi: autorespondery, tekstowe, okresowe, jednorazowe, oparte o API, SMS/MMS, zaciągane z URL, optymalizujące porę wysyłki i dzień tygodnia. Ważną funkcję spełnia tu szczegółowa analiza odbiorcy, dzięki dowiesz się między innymi, które wiadomości otwierał, z jakiej poczty korzysta, a także w które linki klikał i gdzie się nimi dzielił. Darmowe konto pozwala na wysyłanie do 2000 wiadomości do 500 użytkowników w każdym miesiącu za darmo. Można jeszcze wybrać opcję płatną „bez limitu” – dla osób często wysyłających maile i opcję „płać za wysłane” dla osób rzadko wysyłających maile.

iPresso

W iPresso znajdziemy wiele przydatnych funkcji. Najczęściej używane z nich to: Scenariusze Marketing Automation, Zarządzanie bazą kontaktów, Mierzenie wyników, Real Time Marketing, e-mail marketing i badanie opinii. iPresso gromadzi dane dotyczące zachowań klientów na twojej stronie. To pomoże ci spersonalizować wiadomości dostosowane do potrzeb klientów. Twórcy udostępnili 30 dniowy trial za darmo. Najtańszy pakiet kosztuje 289 zł (1000 kontaktów, 6000 wysyłek e-maili miesięcznie). Do wyboru są jeszcze trzy inne pakiety.

MailerLite

MailerLite posiada wbudowany graficzny edytor newsletterów, który sprawdzi się idealnie w przypadku osób, nie mających umiejętności HTML. Możesz spersonalizować swoje maile, np. umieszczając w treści imię i nazwisko odbiorcy lub produkt, którym się interesował. Klienci cenią sobie indywidualne podejście. W MailerLite możesz też śledzić otwarcia i kliknięcia. Dzięki opcji click map dowiesz się co najbardziej przyciąga subskrybentów. Czy są to obrazki? Przyciski? A może po prostu wideo?

Dzięki opcji RSS możesz wysyłać automatycznie swoje najnowsze posty subskrybentom. Możesz wybrać częstotliwość – dzienną, tygodniową lub miesięczną wraz z informacją, ile postów chciałbyś dołączyć.  “Plan Bezpłatny” do 1000 subskrybentów, którym możesz wysyłać nieograniczoną ilość maili miesięcznie. Powyżej 1000  subskrybentów program jest już płatny.


Masz wątpliwości dotyczące wyboru odpowiedniego autoresopndera? Napisz do nas, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i pomożemy w doborze uwzględniając Twoje potrzeby.

Będzie nam miło, jeżeli polubisz nas na Facebooku 🙂

[elementor-template id="18339"]

Dodaj komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany.

*