Opieka STANDARD

Ludzie dzielą się na tych, którzy robią kopie zapasowe i tych, którzy będą je robili.

Mnóstwo osób bagatelizuje kwestie związane z zabezpieczeniem się na wypadek utraty danych strony internetowej, ale tylko do czasu aż dotknie ich ten problem. A niestety to tylko kwestia czasu. Wirusy, włamania, a nawet przypadkowe działanie może doprowadzić do nieodwracalnej utraty danych na stronie internetowej. W najlepszym przypadku uda się je odzyskać, ale ponosząc znaczne nakłady czasowe i pieniężne, a dodatkowo tracąc przy tym zdrowie stresując się, że nasze okno na świat i źródło zarobków nie działa.

Na szczęście można się ubezpieczyć na wypadek takiego problemu – wystarczy regularnie skanować naszą stronę, czy przypadkiem nie została zainfekowana złośliwym oprogramowaniem oraz tworzyć kopie zapasowe. Korzystając z naszego wsparcia otrzymujesz taką opiekę w pakiecie.

Dzięki pakietowi opieki STANDARD otrzymujesz:

  • regularne wykonywanie kopii bezpieczeństwa (każdego dnia) z możliwością natychmiastowego odtworzenia strony z ostatniej kopii,
  • regularne skanowanie strony w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania,
  • comiesięczne raporty z przeprowadzonych działań.

oraz dostęp do:

  • odpowiedzi na pytania, które pojawiają się przy korzystaniu z oprogramowania – dzięki temu nie musisz tracić czasu poszukując rozwiązania na własną rękę – wystarczy zapytać,
  • pomocy w razie problemów technicznych (nie dotyczy samodzielnych modyfikacji platformy) – dzięki temu Twoje oprogramowanie działa sprawnie i realizuje wyznaczone cele,
  • konsultacji, dzięki którym dowiesz się co jeszcze możesz zrobić, aby Twoje narzędzia były bardziej wydajne, optymalne i zautomatyzowane.

Warunki:

  • pakiet wsparcia dotyczy jednej strony internetowej,
  • tworzenie kopii zapasowej, skanowanie w poszukiwaniu oraz możliwość przywrócenia strony z wybranej kopii są dostępne tak długo, jak pakiet jest aktywny,
  • aby skorzystać z wsparcia dostępnego w pakiecie STANDARD należy napisać wiadomość na wskazany adres email,
  • skorzystanie z wsparcia wymaga posiadania aktywnego pakietu,
  • pomoc dostępna jest w dni robocze, w godzinach od 9:00 do 17:00,
  • średni czas odpowiedzi nie przekracza zazwyczaj 1 dnia roboczego.