Rozszerzone wsparcie
Gdy do udzielenia pomocy niezbędne jest logowanie w Twoim WordPressie, dostęp przez FTP itp., możesz skorzystać z naszego rozszerzonego wsparcia dostępnego w Pakiecie OPIEKA.
Dostępność
Wirusy, włamania, a nawet przypadkowe działanie może doprowadzić do problemów z działaniem Twojej strony internetowej. Korzystając z Pakietu OPIEKA otrzymujesz szereg usług, które pozwolą wiedzieć co się dzieje i odpowiednio reagować.
Zniżki
Posiadając aktywny Pakiet OPIEKA zyskujesz zniżki na nasze produkty i usługi. Pamiętaj by zapytać o zniżkę przed zakupem 🙂
Rozszerzone wsparcie
Zobacz co jeszcze zyskujesz:
- odpowiedzi na pytania, które pojawiają się przy korzystaniu z oprogramowania – dzięki temu nie musisz tracić czasu poszukując rozwiązania na własną rękę – wystarczy zapytać,
- pomocy w razie problemów technicznych zwiazanych z WP Idea (nie dotyczy samodzielnych modyfikacji platformy) – dzięki temu Twoje oprogramowanie działa sprawnie i realizuje wyznaczone cele,
- konsultacji, dzięki którym dowiesz się co jeszcze możesz zrobić, aby Twoje narzędzia były bardziej wydajne, optymalne i zautomatyzowane,
- możliwość skorzystania z pomocy telefonicznej.
W szczególności możesz liczyć na naszą pomoc rozszerzoną przy:
- zmianach wyglądu platformy poprzez modyfikowanie ustawień i proste zmiany w stylach CSS,
- integracjach z systemami mailngowymi / fakturującymi / płatności (pomoc w konfiguracji),
- sprawdzeniu poprawności ustawień platformy,
- aktualizacji WP Idea / WordPressa,
- integracji z systemem Emaillabs,
- dodaniu Pixel FB,
- podpowiedzi jaki plugin dodać (jeśli taki znamy / znajdziemy), gdy szukasz określonej funkcjonalności (np. chcesz dodać kod Google Analytics).
Dostępność
Na szczęście można się ubezpieczyć na wypadek takiego problemu – wystarczy regularnie skanować naszą stronę, czy przypadkiem nie została zainfekowana złośliwym oprogramowaniem oraz monitorować jej dostepność. Korzystając z naszego wsparcia otrzymujesz taką opiekę w pakiecie.
W ramach usługi otrzymujesz:
- regularne skanowanie strony w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania,
- monitorowanie dostępności strony (uptime) z alertami.
Warunki
- wsparcie standard – wsparcie mailowe w podstawowym zakresie (instruowanie, przyjmowanie zgłoszeń o problemach z oprogramowaniem).
- wsparcie rozszerzone – wsparcie mailowe, telefoniczne oraz za pomocą czatu dostępnego w panelu platformy, z możliwością zalogowania się na platformie użytkownika w celu udzielenia pomocy. Łączny czas prac w zakresie wsparcia rozszerzonego wynosi maksymalnie 1 godzinę w okresie rozliczeniowym.
- monitoring – monitorowanie złośliwego oprogramowania (raz dziennie), monitorowanie dostępności (uptime).
- pakiet dotyczy jednej strony internetowej,
- skanowanie w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania oraz sprawdzanie dostępności są dostępne tak długo, jak pakiet jest aktywny,
- aby skorzystać z wsparcia dostępnego w pakiecie OPIEKA należy napisać wiadomość na wskazany adres email,
- skorzystanie z wsparcia wymaga posiadania aktywnego pakietu,
- pomoc dostępna jest w dni robocze, w godzinach od 9:00 do 17:00,
- średni czas odpowiedzi nie przekracza zazwyczaj 1 dnia roboczego.
Zobacz regulamin usługi Pakiet OPIEKA.
[elementor-template id="18339"]