Warunki

KLUCZ LICENCYJNY

Ważny i aktywny klucz licencyjny jest wymagany do automatycznej aktualizacji zakupionych wtyczek. Klucze licencyjne aktywne są przez 365 dni od daty zakupu. Po tym okresie wtyczki są nadal w pełni funkcjonalne – nie można jednak korzystać z autoaktualizacji oraz wsparcia technicznego. Klucze można wykorzystać wyłącznie na stronach, które są własnością licencjobiorcy – nie mogą być przekazywane innym podmiotom.

AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA

Aktualizacje dla każdego z produktów ważne są przez 365 dni. Jeśli posiadasz ważny i aktywny klucz licencyjny i dana wtyczka obsługuje automatyczne aktualizacje, będą one dostępne z Panelu WordPress. Jeśli dana wtyczka nie obsługuje automatycznych aktualizacji, będą one dostępne z poziomu Twojego konta w sklepie upSell.pl.

WSPARCIE

Wsparcie dla zakupionych produktów obowiązuje przez 365 dni od daty zakupu. Jeśli chcesz otrzymać wsparcie po upływie tego terminu, musisz odnowić swój klucz licencyjny, zamówić wsparcie PREMIUM lub wykupić nowy klucz licencyjny dla wtyczki, dla której wsparcia potrzebujesz.

ZWROTY

Jeśli masz problemy z uruchomieniem zakupionej wtyczki, w ciągu 30 dni od daty zakupu, bez problemu zwrócimy Ci pełną kwotę, którą za nią zapłaciłeś. Po 30 dniach nie ma możliwości otrzymania zwrotu. Zanim dokonamy zwrotu wpłaty, musisz pozwolić nam spróbować rozwiązać problem, który masz z wtyczką i zgłosiłeś do wsparcia. Zwrot nie obowiązuje jeśli po prostu zrezygnujesz z używania produktu. Wierzymy w nasze produkty i pomożemy Ci z każdym problemem na jaki się natkniesz, ale oczekujemy również od Ciebie świadomego zakupu.